ببینید | خاطرات کاغذی | سه کله پوک

کد خبر: ۱۳۹۴۹۳۵
نویسنده مریم فلاح

سه تا آدم دماغ گنده با کله‌های تاس. البته چندتار مویی روی سرشان دیده می‌شد. این سه دوست انگاری که سه قلو باشند هیچ فرقی در قیافه و قد و قواره شان نمی شد قائل شد. چشم‌های ریز و دهانی که زیر دماغ گنده شان مخفی بود. تنها فرقشان در رنگ شلوارشان بود.آبی،قرمزوسبز. بی مغز بودند و به خاطر بی فکری هایشان به در سر می‌افتادند اما مثل پت ومت پشت هم را خالی نمی کردند.
ماجراها ساده اما سرشارازلحظات کمیک بود.”مسافر کنار جاده”،”شکارخرگوش”و”دوومیدانی»از به یادماندنی ترین قسمت‌های این کارتون بلغاری بود.
درداستان شکارخرگوش رقص محلی خرگوش‌‌ها را یادتان هست؟ناکامی این سه نفردرشکاروسگی که از خودشان عاقلانه تر رفتار می‌کرد،به خلفق موقعیت‌های خنده آور منتهی می‌شد.
حضور آنها در رشته‌های مختلف مسابقات دوومیدانی نیزبرگی دیگر از بی عقلی این سه تا بی مخ بود.مثلاوقتی برای اندازه گیری فاصله پای ورزشکار تا دیسکی که روی زمین فرود آمده، طول متر داور کم آمد، درکمک به داور دیسک را به عقب بردند تا به متررسید!

سه کله پوک (به بلغاری: Тримата глупаци؛ تریماتا پلوپاتزی) یک مجموعه انیمیشن صامت که توسط هنرمند بلغاری “دنیو دنف” طی سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ ساخته شد.

تعداد بازدید : 43
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها